8 Mart 2010 Pazartesi

Ben Atatürk'ü Özlüyorum


Atatürk ölmedi yüreğimde yaşıyor uygarlık savaşında bayrağı o taşıyor.Her gücü o aşıyor. Türklüğe güç veren devrimler senin, yurduma çizdiğin aydın yol senin... diye devam eden şiir geliyor aklıma bu günlerde. Evet uygarlık savaşımızda bayrağı bir tek Atatürk taşıdı her gücü bir tek o aştı ve Türklüğe güç veren devrimleri bir tek o yaptı.

Şimdi bu günleri gördükçe ben Atatürk'ü özlüyorum.

Sen binbir zorlukla bu vatanı kurarken şimdi bu vatanı yabancılara peşkeş çektikleri için seni özlüyorum.

Sen olmayan parayla fabrikalar açıp şimdi babalar gibi sattıkları için seni özlüyorum.

Sen devlete isyan eden hainlerin devlet kurma hayalleri mezara gömerken şimdi valilerin teröristleri çiçeklerle karşılamasından dolayı seni özlüyorum.

Sen 16 kere isyan çıkaran hainleri anında tepelerken şimdi isyan çıkaranların 25 seneden beri devleti sömürdüğü için seni özlüyorum

Sen en büyük iftiharım Türk olarak yaratılmam derken şimdi Türk'üm deyince ırkçı olduğum için seni özlüyorum.

Sen Kubilay için Menemen'i haritadan silin emrini verirken şimdi Kubilay'ı öldürenlerin torunu bizi yönettiği için seni özlüyorum

Sen Türklüğü şereflendiren Ulusal bir devlet kurup şimdi Osmanlı hayalleri peşinde koşanların bizi ezmek için tepemize çıktıkları için seni özlüyorum

Sen laiklik ilkesiyle Tanrı'nın serbest bıraktığı din ve vicdan özgürlüğünü serbest bırakırken şimdi laikim dediğimde dışlandığım içim seni özlüyorum

Senin yönetiminde çarşaflıların Arabistan hayalleri peşinde olanları tepelerken şimdi ülkeyi mollalar sardığı için seni özlüyorum

Evet Atam seni özlüyorum Türk olarak yaşamamı engelledikleri için.

Ziya Gökalp'ın dediği gibi ;

Durma düşman durma, gücünü artır,
Türklüğün başına hakaret yağdır.
Uyuyan bir kavme bu felaket azdır,
Vur eski kölesi utandır onu,
Bırakma uyusun, uyandır onu!..

Daha kuvvetli vur düşman daha kuvvetli vur ki ; Türkler yeni Mustafa Kemal çıkarsın yeni Mustafa Kemal'ler Türklüğe şeref katsın tüm dünyayı titretsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder